baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nomisek.bikestats.pl

Po okolicy

Niedziela, 3 kwietnia 2011 | dodano:03.04.2011
Po zabiegu, który miałem w piątek, lekarz zalecił mi nie wysilać się zbytnio. Mimo tego postanowiłem wyskoczyć na rower, z zamierzeniem, aby jechać w drugim zakresie tętna. Udawało się to poprzez większość dystansu. Chciałem przejechać ok 60 km i strasznie żałuję, że nie mogłem więcej bo jechało się świetnie. Krótkie spodenki, koszulka z długim rękawkiem - pomimo wiatru spokojnie można było zrobić 100-120 km. No ale cóż, co się odwlecze...
W zasadzie pokręciłem się po okolicy, zlokalizowałem kolejne punkty budowy AOW - w przyszłym tygodniu upamiętnie je na zdjęciach.

Pawłowice - Siedlec - Boleścin - Węgrów - Jaksonowice - Dobroszów Oleśnicki - Dąbrowica - łosice - Tokary - SIedlec - Bukowina - Domaszczyn - Zakrzów - Kiełczów - Wilczyce Dane wycieczki:
Km:65.36Km teren:0.00 Czas:02:47km/h:23.48
Pr. maks.:0.00Temperatura:16.0 HRmax:164( 85%)HRavg142( 74%)