baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nomisek.bikestats.pl

Pękła seta

Niedziela, 10 kwietnia 2011 | dodano:10.04.2011Kategoria >100
Od czwartku z niepokojem obserwowałem wiatr. A wiało strasznie. Dziś stwierdziłem ze wiatr nieco osłab, więc koło 11 wyruszyłem na trasę, którą dzisiaj miało być pierwsze 50 km trasy, którą planuję zrobić na weekend majowy. 2 banany, 3 batoniki i kanapka w sakwę i w drogę. Szybko zorientowałem się, że wiatr jednak jest i to dosyć mocny. Początkowo się tym nie przejmowałem, bo wiał mi głównie w plecy. Przez Dobrzykowice, Miłoszyce dotarłem do Biskupic Oławskich, po czym dotarłem do Rogalic, czyli osiągnąłem zaplanowany cel. Średnia z tego odcinka to 30,2 km/h. Po drodze zaobserwowałem burzę piaskową, a w miejscu nawrotu dwa bociany w gnieździe. W pierwszej chwili myślałem że sztuczne, bo się w ogóle nie poruszały.
Bociany w rogalicach © Nomisek

Burza piaskowa przed Borucicami © Nomisek

W drodze powrotnej, zboczyłem lekko z trasy, aby się posilić.
Słobrawski Park Krajobrazowy © Nomisek

Niestety nie wjechałem zbyt głęboko w las, aby podziwiać krajobrazy, może kiedyś tu wrócę. Dalsza droga to nieustanny wiatr w twarz, raz mocniejszy (na otwartych przestrzeniach, a raz słabszy (w lesie).Prędkość wahała się w zakresie 15-25 km/h. Mimo wiatru jechało się świetnie. Siła jest, kondycja też, jeszcze trochę wytrzymałości i będzie dobrze!

Dom - Wilczyce - Dobrzykowice - Miłoszyce - Jelcz-Laskowice - Biskupice Oławskie - Rogalice - Biskupice Oławskie - Janików - Jelcz-Laskowice - Czernica - Wrocław - Wilczyce - dom Dane wycieczki:
Km:102.80Km teren:0.00 Czas:04:05km/h:25.18
Pr. maks.:45.80Temperatura:15.0 HRmax:183( 95%)HRavg152( 79%)