baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nomisek.bikestats.pl

"...swego nie znacie"

Piątek, 6 stycznia 2012 | dodano:06.01.2012Kategoria Miasto
Korzystając z dnia wolnego, z wielkim trudem wyszedłem dzisiaj z mieszkania aby trochę pokręcić. Pomyślałem, że warto by było zobaczyć kilka miejsc w okolicy, które w ostatnim czasie uległy zmianie a o których wcześniej bądź to czytałem, bądź to słyszałem. Pierwszym punktem był przejazd nowym łącznikiem Kiełczowska-Bierutowska, który niedawno został oddany do ruchu. Muszę przyznać, że to dobra alternatywna do opuszczenia osiedla kiełczowskiegio w kierunku na Warszawę, lub nawet AOW w razie, gdyby Krzywoustego była zakorkowana.
Łącznik Kiełczowska-Bierutowska © Nomisek

Jadąc od Birutowskiej w kierunku DK8 uwieczniłem mural na filarach wiaduktu dzieła lokalnego artysty z Zakrzowa.
Mural pod wiaduktem nad łącznikiem Bierutowska - PKP Psie Pole © Nomisek

Następnie udałem się na Kłokoczyce, zobaczyć nową nawierzchnie na ul. Kłokoczyckiej. Jadąc DK8 musiałem zawrócić na wiadukcie (wylot z Psiego Pola). Uświadomiłem sobie, że na rowerze jeszcze tam nigdy nie byłem.
Wiadukt nad Sobieskiego © Nomisek

Będąc na ul Zakrzowskiej, zajechałem od tyłu aby sprawdzić czy Stacja kontroli pojazdów już otwarta. Domyślam się że jest to stacja przeniesiona z Bierutowskiej, której Hamilton Sundstarnd wymówił dzierżawę.
Stacja Kontroli Pojazdów © Nomisek

Dojazd jest równie nieciekawy jak w starej lokalizacji, albo nawet gorszy. Wracając przez Psie Pole strzeliłem fotę wyburzonej kamienicy, z której została tylko frontowa ściana. Ciekawe kiedy powstanie nowa.
Wyburzona kamienica w centrum Psiego Pola © Nomisek

Wyburzona kamienica w centrum Psiego Pola - szersza perspektywa © Nomisek

Wycieczkę zakończyłem rundką wokół osiedla - zmierzyłem dystans, który sobie ostatnio przemierzałem truchtem - 3350m.
Nowa sygnalizaja świetlna nad ul. Kielczowską © Nomisek

Otwarta w grudniu 2011 Galeria Kiełczowska © Nomisek

Niestety po zmianie łańcucha, przeskakuje mi na dwóch najmniejszych zębatkach. Zobaczymy jak to będzie wyglądało podczas dalszej jazdy. Wygląda jednak na to, że pomysł jazdy na trzy łańcuchy jest niewiele wart... Dane wycieczki:
Km:21.57Km teren:0.00 Czas:01:05km/h:19.92
Pr. maks.:0.00Temperatura:2.0 HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kellys - SAPHIX

Hej!
Odnośnie łańcuchów, to mi powiedziano, że przy takiej klasie co ja mam (Łańcuch i kaseta HG-50) powinno zmieniać się co 1000 km. Po przejechaniu 3000 powinno się trzy łańcuchy porównać i założyć najkrótszy. Ja na trzecim łańcuchu przejechałem od razu 2000 km i może to było błędem.
Jeżeli chodzi o łącznik to zaczyna się przed samiutkim cmentarzem kiełczowskim i biegnie wzdłuż jego ogrodzenia.
Nomisek
- 17:00 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj
Czytałem o tych muralach pod wiaduktem (to przy okazji portrety mieszkańców Psiego Pola) - niezłe wrażenie robią. Kiedyś tam muszę podjechać.
A co do jazdy na 3 łańcuchy, to dowiedziałem się kiedyś, że sprawdza się przy zmianach co 100-200 km, a jak przeczytałem we wcześniejszym wpisie, to przejechałeś na każdym trochę więcej.
Gdzie się zaczyna na Kiełczowskiej ten łącznik do Bierutowskiej?
WrocNam
- 05:48 sobota, 7 stycznia 2012 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa lkazd