baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy Nomisek.bikestats.pl

Dookoła Wrocławia z ekipą Bikestats

Sobota, 21 lipca 2012 | dodano:25.07.2012Kategoria >300, w towarzystwie
Sobota 3.30 na ranem (a raczej w nocy) dzwoni budzik w telefonie. Jak w transie pakuję kanapki i makaron (który później w Namysłowie na ok. 200 km powoduje moje odrodzenie)i o 4 wyjeżdżam na miejsce zbiórki. Zajeżdżam jeszcze na Shella, dobijam powierza w kołach i swobodnie przedostaję się na drugi koniec miasta. Na Możcie Żernickim melduję się o 4.50 gdzie czekają już Mateusz, Łukasz, i Asia. Po chwili pojawiąją się pozostali śmiałkowie - Rafał, Michał, Marcin, Kuba i Błażej. 5.15 Wyruszamy. I tak kręcimy, aż do g.20.15. Do celu dociera szóstka z nas, bo Marcin i Mateusz rezygnują w Obornikach Śl. a Łukasz przegrywa z kontuzją w Oławie.
Podsumowując - dosyć wyrównana grupa, jechało się świetnie, jest życióka. Dzięki wszystkim za wspólną jazdę!

P.S A mało brakło i by mnie tam nie było - początkowo przez pomyłkę nastawiwłem budzik na 4.30 i już przez sen uświadomiłem sobie ten fakt :)

Dane wycieczki:
Km:333.50Km teren:0.00 Czas:13:20km/h:25.01
Pr. maks.:0.00Temperatura: HRmax:(%)HRavg(%)
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:Kellys - SAPHIX

Błążej - Nikt się nie załapał na ostateczny dystans dnia, ale przez parę godzin Łukasz wisiał na głównej z 200 km z małym haczkiem jako rekord dnia.
Konrad - Miło było poznać i dzięki za wspólną jazdę.
WrocNam
- 03:14 czwartek, 26 lipca 2012 | linkuj
No, no.. Dużo KM. Gratulację. Gość - 21:21 środa, 25 lipca 2012 | linkuj
Dzięki również za jazdę! Za rady odnośnie zdjęć oczywiście również - już edytuję:)
Nomisek
- 20:26 środa, 25 lipca 2012 | linkuj
Dzięki za wspólne równe kręcenie.
Bardzo ładny dystans Ci wyszedł :)
Co do zdjęć ode mnie, żeby osiągnąć wymaganą szerokość wystarczy zmienić liczbę w miejscu s640 np tu https://lh4.googleusercontent.com/-frOmgNpyAyM/UAv5UBWE4uI/AAAAAAAAPiE/5bwBmOCPR-Y/s640/IMG_5623A.jpg
Jak się okazuje żadne z nas nie załapało się wtedy na dystans dnia, ktoś zrobił 363km.
blase
- 20:22 środa, 25 lipca 2012 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zoneg